zaterdag 22 augustus 2009

Praalwagen of paalwagen?

Ledeberg feest, en dat is altijd de moeite waard. De Ajuintjesmarkt lokt de massa naar de steenweg, en ik pleeg graag rond te kijken vanop een terras.
Want Ledeberg telt bloedmooie vrouwen. Van die lekker gemene dellen, met een stuk string dat uit hun broek komt gekropen, met een vettige tattoo op de schouder, en een piercing hier en ginder.
In Ledeberg vind je ook nog dames met een 'legging'. U weet wel, zo een spannend soort pyamabroek die rond de dijen wordt gespannen. Vooral mollige vrouwen trekken die aan, zodat je hun forse billen ziet bewegen, zo blijkt vanop mijn terras, en ze wiebelen voorbij, met achter zich aan doorgaans een heel magere man.
Waarom vallen magere ventjes op dikke madammen? Ik vraag het mij al altijd af. Met mijn hoogst visuele fantasie wil ik me geen bedscènes voorstellen.
De Ledebergse schoonheid heeft àltijd kauwgom in de mond, en bekijkt u met een blik van: 'Ee moatse, goat er nog wa van komen?'. Ze eet oliebollen, drinkt pure jenever en straalt seks uit.
Ooit wil ik eens Miss Lichtstoet verkiezen, en haar als een Ledebergse Amy Winehouse op een praalwagen door de straten jagen. Of beter een paalwagen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten